۸/۱۳ درصد پاسخگویان با این عبارت کاملاً موافق، ۴/۴۰ درصد موافق، ۴/۱۵ درصد بینظر، ۱/۲۷ درص مخالف و ۲/۳ درصد کاملاً مخالف بودهاند.
- با حجاب کسی است که دارای حجب و حیا باشد و صرفاً پوشیدگی همه بدن او ملاک نیست.
به نظر من باحجاب کسی است که دارای حجب و حیا باشد و صرفا پوشیدگی همه بدن او ملاک نیست
Frequency
Percent
Valid Percent
Cumulative Percent
Valid
کاملا موافق
۵۳
۲۷٫۹
۲۸٫۲
۲۸٫۲
موافق
۳۳
۱۷٫۴
۱۷٫۶
۴۵٫۷
بی نظر
۲۲
۱۱٫۶
۱۱٫۷
۵۷٫۴
مخالف
۶۲
۳۲٫۶
۳۳٫۰
۹۰٫۴
کاملا مخالف
۱۸
۹٫۵
۹٫۶
۱۰۰٫۰
Total
۱۸۸
۹۸٫۹
۱۰۰٫۰
Missing
System
۲
۱٫۱
Total
۱۹۰
۱۰۰٫۰
۲/۲۸ درصد با این عبارت کاملاً موافق، ۶/۱۷ درصد موافق، ۷/۱۱ درصد بینظر ، ۳/۳ درصد مخالف و ۶/۹ درصد کاملاً مخالف بودهاند.
- اگر کسی دارای پوشش کامل (به جز چهره و دستها تا مچ) باشد اما آرایش مشخصی هم داشته باشد باحجاب است.
اگر کسی دارای پوشش کامل (به جز چهره و دستها تا مچ) باشد اما ارایش مشخصی هم داشته باشد با حجاب است
Frequency
Percent
Valid Percent
Cumulative Percent
Valid
کاملا مخالف
۱۱
۵٫۸
۵٫۹
۵٫۹
مخالف
۶۷
۳۵٫۳
۳۵٫۶
۴۱٫۵
بی نظر
۲۴
۱۲٫۶
۱۲٫۸
۵۴٫۳
موافق
۶۴
۳۳٫۷
۳۴٫۰
۸۸٫۳
کاملا موافق
۲۲
۱۱٫۶
۱۱٫۷
۱۰۰٫۰
Total
۱۸۸
۹۸٫۹
۱۰۰٫۰
Missing
System
۲
۱٫۱
Total
۱۹۰
۱۰۰٫۰
۷/۱ درصد پاسخگویان کاملاً موافق، ۳۴ درصد موافق، ۸/۱۲ درصد بینظر، ۶/۳۵ درصد مخالف و ۹/۵ درصد کاملاً مخالف بودهاند.
- پوشیدن بلوز و شلوار یا بلوز و دامن به گونه ای که جلف و زننده نباشد بدون پوشش موها کافی است.
پوشیدن بلوز و شلوار یا بلوز و دامن به گونه ای که جلف و زننده نباشد بدون پوشش موها کافی است
Frequency
Percent
Valid Percent
Cumulative Percent
Valid
کاملا موافق
۱۳
۶٫۸
۶٫۹
۶٫۹
موافق
۱۴
۷٫۴
۷٫۴
۱۴٫۴
بینظر
۱۱
۵٫۸
۵٫۹
۲۰٫۲
مخالف
۸۵
۴۴٫۷
۴۵٫۲
۶۵٫۴
کاملا مخالف
۶۵
۳۴٫۲
۳۴٫۶
۱۰۰٫۰
Total
۱۸۸
۹۸٫۹
۱۰۰٫۰
Missing
System
۲
۱٫۱
Total
۱۹۰
۱۰۰٫۰
۹/۶ درصد پاسخگویان با این عبارت کاملاً موافق، ۴/۷ درصد موافق، ۹/۵ درصد بینظر، ۲/۴۵ درصد مخالف، ۶/۳۴ درصد کاملاً مخالف بودهاند.
- مراجع تقلید در تعیین حد حجاب بانوان افراط میکنند.
مراجع تقلید در تعیین حد حجاب بانوان افراط میکنند
Frequency
Percent
Valid Percent
Cumulative Percent
Valid
کاملا مخالف
۲۰
۱۰٫۵
۱۰٫۷
۱۰٫۷
مخالف
۵۲
۲۷٫۴
۲۷٫۸
۳۸٫۵
بی نظر
۴۴
۲۳٫۲
۲۳٫۵
۶۲٫۰
موافق
۳۴
۱۷٫۹
۱۸٫۲
۸۰٫۲
کاملا موافق
۳۷
۱۹٫۵
۱۹٫۸
۱۰۰٫۰
Total
۱۸۷
۹۸٫۴
۱۰۰٫۰
Missing
۹
۱
.۵
System
۲
۱٫۱
Total
۳
۱٫۶
Total
۱۹۰
۱۰۰٫۰
۸/۱۹ درصد پاسخگویان با این عبارت کاملاً موافق، ۲/۱۸ درصد موافق، ۵/۲۳ درصد بینظر، ۸/۲۷ درصد مخالف، ۷/۱۰ درصد کاملاً مخالف بودهاند.
- آرایش از پوشش جداست .
به طور کلی ارایش از پوشش جداست و چهره ارایش شده خللی به باحجابی فرد وارد نمیسازد
Frequency
Percent
Valid Percent
Cumulative Percent
Valid
کاملا موافق
۲۵
۱۳٫۲
۱۳٫۳
۱۳٫۳
موافق
۲۷
۱۴٫۲
۱۴٫۴
۲۷٫۷
بی نظر
۲۷
۱۴٫۲
۱۴٫۴
۴۲٫۰
مخالف
۶۷
۳۵٫۳
۳۵٫۶
۷۷٫۷
کاملا مخالف
۴۲
۲۲٫۱
۲۲٫۳
۱۰۰٫۰
Total
۱۸۸
۹۸٫۹
۱۰۰٫۰
Missing
System
۲
۱٫۱
Total
۱۹۰
۱۰۰٫۰
۳/۱۳ درصد پاسخگویان با این عبارت کاملاً موافق، ۴/۱۴ درصد موافق، ۴/۱۴ درصد بینظر، ۶/۳۵ درصد مخالف، ۳/۲۲ درصد کاملاً مخالف بودهاند.
- اگر آرایش به گونهای باشد که جلب توجه نکند از نظر من به حجاب فرد لطمه نمیزند.
اگر ارایش فرد به گونه ای باشد که جلب توجه نکند از نظر من به حجاب فرد لطمه نمیزند
Frequency
Percent
Valid Percent
Cumulative Percent
Valid
کاملا مخالف
۹
۴٫۷
۴٫۸
۴٫۸
مخالف
۲۹
۱۵٫۳
۱۵٫۴
۲۰٫۲
بی نظر
۲۶
۱۳٫۷
۱۳٫۸
۳۴٫۰
موافق
۶۲
۳۲٫۶
۳۳٫۰
۶۷٫۰
کاملا موافق
۶۲
۳۲٫۶
۳۳٫۰
۱۰۰٫۰
Total
۱۸۸
۹۸٫۹
۱۰۰٫۰
Missing
System
۲
۱٫۱
Total
۱۹۰
۱۰۰٫۰
۳۳ درصد کاملاً موافق، ۳۳ درصد موافق، ۸/۱۳ درصد بینظر، ۴/۱۵ درصد مخالف و ۸/۴ درصد کاملاً مخالف بودهاند.
- هر کسی حق دارد آنطور که دوست دارد و زیباتر دیده می شود آرایش و پوشش داشته باشد.
به نظر من هر کسی حق دارد انطور که دوست دارد و زیباتر دیده می شود ارایش وپوشش داشته باشد
Frequency
Percent
Valid Percent
Cumulative Percent
Valid
کاملا موافق
۲۶
۱۳٫۷
۱۳٫۸
۱۳٫۸
موافق
۲۶
۱۳٫۷
۱۳٫۸
۲۷٫۷
Related Articles
مقالات تحقیقاتی و پایان نامه ها –
۱-۲-۲- اقسام حق از منظر فقها و حقوقدانان
ز) حق و دین؛ حق در قرآن به صورت مضاف و مضاف الیه نیز به کار رفته است مانند: «هُوَالَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى و َدِینِ الْحَقِّ؛ او کسی است که پیامبرش را با هدایت و آیین حق فرستاد »(توبه/۳۳)لازم به ذکر است که محتوای دین از دو بخش ارزشها و باورها تشکیل شده و دین […]
دانلود متن کامل پایان نامه ارشد –
در مورد قصاص زبان نکاتی به چشم می خورد که گفتن آن خالی از وجه نیست :
اولین شرطی که به دلیل اهمیت آن در موضوع زبان و همچنین با توجه به اینکه زبان یک عضو جفت ( مانند دست ) در بدن انسان نیست می بایست در مورد آن صحبت شود. قصاص زبان مبتنی بر مماثله است و بنابرین هر گاه از اجرای قصاص عضو یا جرح ، بیم […]
طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها –
قسمت 20
پیشتر بیان شد که استیفاء به عنوان منبعی متمم در ضمان قهری مورد استفاده قرار میگیرد و نباید آن را وسیله بر هم زدن نظم قراردادی ساخت. بنابرین، دعاوی ناشی از تعهد های قراردادی را باید در قالب ویژه خود مطرح ساخت. از سوی دیگر هر گاه نظم «استیفاء» بر مبنای قاعده حقوقی انجام […]